Een organische groeispurt.
Zonder kosten leads binnenhalen

Engagementratio en bezoekersaantallen nemen flink toe voor Comfortfloors

Online succes is iets waar steeds meer bedrijven tegenwoordig naar streven. Bedrijven die eerst het belang van online goed vindbaar zijn niet snapten, beginnen nu te zien dat dit wel degelijk belangrijk is om leads binnen te halen. Zo ook bij Comfortfloors. Voor Comfortfloors heeft Ittica Media een nieuwe website mogen ontwikkelen om vervolgens de kennis van online marketing hier op te gaan uitoefenen. 

De basis is de website

Comfortfloors kon een nieuwe website goed gebruiken. De vorige website was verouderd en functioneerde niet helemaal naar behoren. Vandaar dat Ittica Media met het voorstel kwam om een nieuwe website te laten maken. Dit is dan ook gebeurd. Wij van Ittica Media hebben gebruik gemaakt van onze kennis en beheersysteem Fundamental om een echte leadgenerator te maken voor Comfortfloors.

De website van Comfortfloors

Zoekmachine optimalisatie brengt gratis bezoekers

Voor de marketing is er een bepaalde strategie uitgedacht. Voor Comfortfloors lagen en liggen nog steeds veel kansen om organisch te groeien in de zoekmachines. Verschillende pagina's zijn gemaakt om de mensen te informen, maar ook tot klant te maken. En met succes! De bezoekersaantallen op de website zijn behoorlijk toegenomen.

De kwaliteit van de bezoekers

Voor al onze klanten zorgen we er voor dat de content op de pagina's altijd tip top in orde is. Die bezoeker moet zo lang mogelijk op de website blijven. We hebben dan ook gezien dat door het schrijven van pagina's over verschillende onderwerpen binnen de vloerverwarmingsbranche enorm heeft geholpen hierbij. Denk aan pagina's over het infrezen van vloerverwarming of het opstookprotocol. De gemiddelde bezoeker brengt nu zo'n 3 minuten door op de website van Comfortfloors en heeft veel interactie op de website.

Leads die voortkomen uit de bezoekers

Het aanvragen van een offerte is voor Comfortfloors een macro conversie. Door ons team van developers kan er heel goed bijgehouden worden wanneer er een conversie gedaan wordt, in de vorm van een offerte aanvraag of contactmoment. We kunnen stellen dat het aantal leads voor Comfortfloors behoorlijk is toegenomen in de periode februari tot augustus. We kunnen niet wachten op de cijfers tussen september en november, een periode waarin veel wordt geinformeerd naar vloerverwarming.

Ook een echte leadgenerator voor jouw bedrijf?

Wil jij nou ook leads in overvloed voor jouw bedrijf en je klantenbestand uitbreiden? Vraag vrijblijvend naar de mogelijkheden; wie weet kunnen we je helpen!

Vrijblijvend contact over de mogelijkheden

Mika Koster
Heb je een vraag?

Neem gerust contact op met Mika!