
Je bent vast wel bekend met AfterPay. Een betaalmogelijkheid voor klanten waarmee zij achteraf betalen. Klanten shoppen nu, kunnen het product eerst thuis proberen en als ze helemaal tevreden zijn, betalen ze achteraf. Maar AfterPay gaat veranderen, het wordt 4 oktober 2022 namelijk Riverty.
Met Riverty biedt het het platform nog meer financiële vrijheid. De naam is geïnspireerd op de vloeiende en natuurlijke stroom van een rivier. Daarmee willen ze laten zien dat Riverty volwassen, dynamisch, doelgericht en krachtig is. Bij een nieuwe visie hoort ook een nieuw logo:
Alles wat nu mogelijk is met AfterPay, zal hetzelfde blijven in Riverty, alleen biedt het platform daarnaast nog meer diensten aan. Binnenkort lanceren zij een nieuwe manier van betalen, namelijk Split. Hiermee verdeel je jouw aankopen in gelijke bedragen. Ook zal binnenkort de app veranderen naar de nieuwe huisstijl. Maar er staan nog veel meer innovatieve oplossingen op de planning, met als doel de klant te ondersteunen in het dagelijks leven. De 4 kernwaarden van de nieuwe betaalfunctie zijn:
Vanaf 4 oktober 2022 zie je tijdelijk het nieuwe Riverty logo in combinatie met het AfterPay logo bij de checkout van al jouw favoriete webshops.