Terug naar overzicht

Unieke ideeën uitwerken en door ontwikkelen.

webontwikkeling, online marketing
FiftyFifty Deals
De gouden formule voor onderhandelingenEen uniek concept

Soms heb je van die momenten. Dan schiet er opeens een idee te binnen waarvan je overtuigd bent dat het een doorslaand succes gaat worden. Hoe verleidelijk het dan ook klinkt om meteen door te pakken en het idee de wereld in te lanceren, ons advies: eerst een Explore-fase! Maar vertraagd dit dan mijn succes niet?


Zeer zeker niet! Naast dat de Explore-fase geen ingrijpend en tijdrovend traject is, worden er juist essentiële vraagstukken behandeld om van het 'idee' een afgekaderd projectplan te maken. Dat werkt voor iedereen gestrucutreerd en efficiënt voor op de lange-termijn, want vaak komen er knelpunten naar voren die je in eerste instantie niet had voorzien.

Klant
FiftyFifty Deals
Diensten
webontwikkeling, online marketing
Partner sinds
2019
Klanten een platform geven

Een landingspagina als online visitekaartje

Maar wat was nou eigenlijk het idee? De oprichter van FiftyFifty Deals is iemand die kickt op het uitonderhandelen prijzen in alle vormen en maten. Van spijkerbroeken tot auto's; je kan het zo gek niet bedenken of het is hem gelukt om er een betere deal van te maken. Vanuit deze vele ervaringen is het idee dan ook ontstaan om vanuit anderen hun naam te onderhandelen die om verschillende redenen niet onderhandelen. Mocht er dan bijvoorbeeld €1.000 van een auto af worden gepraat, dan heb jij als klant recht op 50% van dit bedrag. De ander 50% is vervolgens de verdienste van FiftyFifty Deals.


Om dit verhaal (letterlijk) een gezicht te geven, kwam vanuit de Explore-fase het advies om in eerste instantie een landingspagina te ontwikkelen. Ook wel een zogenaamde one-page website. Om vertrouwen te wekken, werden een aantal essentiële onderdelen op de site gezet. Bijvoorbeeld de oprichter zelf, de werkwijze, reviews en veel tekst en uitleg.

Een landingspagina als online visitekaartje
Van visitekaartje naar platform

Heel niet-onderhandelend Nederland bereiken

Maar alleen met de landingspagina red je het niet! Mensen uit persoonlijke kringen zullen de website weten te vinden, maar dit is niet per definitie de doelgroep. De website zou eigenlijk heel niet-onderhandelend Nederland moeten bereiken. Om dit traject in gang te zetten, liggen er verschillende communicatieplannen op de plank om nieuwe doelgroepen aan te boren. 


De plannen bevatten per doelgroep verschillende onderdelen om op te scoren. Denk bijvoorbeeld aan de organische vindbaarheid, advertenties, linkbuilding en blogging. Mocht jij binnenkort dus een van de door ons gemaakte advertenties zien, dan behoor je tot een van de doelgroepen!


Heel niet-onderhandelend Nederland bereiken
Advies
Ben jij al voorbereid op de toekomst?
projects@ittica.nl0528 - 850 135gratis adviesgesprek